AC ESTATES Ltd.

Friday 4 June 2010

Cenejša Emonika bo stala do konca 2012 - Ljubljana

Nepremičnine - Investicije - Ljubljana

Projekt, ki naj bi ga začeli graditi konec leta, so s prvotnih 350 zaradi finančne krize skrčili na 280 milijonov evrov.

Ob predstavitvi idejne zasnove za novo ljubljansko železniško in avtobusno postajo je direktor Emonike Csaba Toth dejal, da pridobitev gradbenega dovoljenja za kompleks Emonike pričakujejo že v letošnjem letu, tako da bi dela lahko končali konec leta 2012. Vrednost projekta, ki poleg avtobusne in železniške postaje predvideva še veliko nakupovalno središče, poslovno-stanovanjsko ter hotelsko stolpnico, so po Tothu zaradi finančne krize s predvidenih 350 znižali na 280 milijonov evrov.

Začetek in dokončanje gradnje Emonike so v istoimenskem podjetju v zadnjih letih že večkrat napovedali, tokratna napoved pa naj bi bila po besedah ljubljanskega podžupana Janeza KoželjaRoberta Potokarja, projektanta železniške postaje, za dokončne lokacije podpornih stebrov 100-metrske postajne dvorane, ki bo dvignjena nad tiri in bo Bežigrad povezovala s središčem mesta, povezana pa bo tudi z nakupovalnim središčem med obema komercialnima stolpnicama. vendarle prava, ker imajo sedaj vse strani - Emonika, Slovenske železnice in Mestna občina Ljubljana - na voljo vse podatke, ki jih potrebujejo za dokončanje projektov. V prvi vrsti gre po besedah

Lokacija nove avtobusne postaje, ki bo po besedah projektanta Roka Klanjška imela 36 peronov, je predvidena na Vilharjevi cesti, kjer je predvidena tudi preureditev križišča z Dunajsko cesto, tako da bi bilo mogoče tudi levo zavijanje. Kot je poudaril ljubljanski župan Zoran Janković, bo pomembna tudi širitev Trga OF in Masarykove ulice v štiripasovnico z vmesnim ločilnim pasom, ki bo z gradnjo mostu pri Cukrarni postala del dolgo napovedovanega notranjega cestnega obroča. "Ključna bo tudi širitev podvoza pri Zmaju, s čimer bomo dobili zmogljivo povezavo med severnim in južnim delom mesta," je še poudaril ljubljanski župan.

Sicer pa bo bistvena pridobitev območja ločitev potniškega železniškega prometa od tovornega, ki ga bodo z vso infrastrukturo po besedah generalnega direktorja Slovenskih železnic Gorana Brankoviča preselili v tovorno postajo Moste. Dolgoročno pa država vsaj za tovorni del predvideva poglobitev tirov v širšem središču Ljubljane, na mestni občini pa še vedno upajo, da se bo vlada odločila poglobiti tudi potniške proge.

Investicije v nepremičnine tukaj: www.acestates.eu

Vir: Dnevnik, Peter Pahor

No comments: