AC ESTATES Ltd.

Thursday 3 June 2010

Spet se napoveduje gradnja Emonike

Nepremičnine

Zaradi gospodarskih razmer Emonika nekoliko okleščena, a naj bi bila končana leta 2012.

Projekt potniškega centra Ljubljana s 107-metrsko stolpnico Emoniko se po poldrugem letu mirovanja spet premika. Skromnejša bosta javni in komercialni del, skupna vrednost projekta pa naj bi bila petino nižja.

Po načrtih iz leta 2007 bi morala letos na križišču Dunajske in Trga OF že stati najvišja stolpnica v Ljubljani s 27 nadstropji. Konec leta 2008 je bila gradnja zaradi krize odložena oziroma upočasnjena, zdaj pa se obuja. Po zadnjih napovedih investitorja, madžarskega Trigranita oziroma njegovega hčerinskega podjetja Emonika , naj bi bila gradnja komercialnega (stolpnice in trgovskega centra) in javnega dela (železniške in avtobusne postaje) končana leta 2012. Emonika namerava jeseni zaprositi za gradbeno dovoljenje, maja pa je vložila že peto dopolnitev vloge za okoljevarstveno soglasje na okoljsko ministrstvo.

Emonika zmanjšala trgovski center

Mateja Nacevski, direktorica trženja v Emoniki, pravi, da je za investitorja pri pospešenem nadaljevanju projekta najpomembnejši dogovor z direktorjem Slovenskih železnic Goranom Brankovičem o lokaciji podpornih stebrov, ki ne bodo ovirali železniških tirov in bodo omogočali poznejšo morebitno prestavitev železnice pod zemljo.

Večjih sprememb projekta, popravljenega od lani poleti, ne napoveduje. Zaradi gospodarskih razmer bo Trigranit zgradil manjši trgovski center, dodaja Mateja Nacevski. Ni pa odgovorila na vprašanje, ali bosta manjša tudi stanovanjski del in hotel ob Vilharjevi. Tudi skupne vrednosti projekta še ne pozna, ker projekti še niso pripravljeni. Okvirno po novem celotna naložba ne bo presegala 300 milijonov evrov, medtem ko je bila konec leta 2008 ocenjena vrednost 350 milijonov.

Načrtovane tudi pozabljene kolesarnice

Javni del bo zgrajen sočasno s komercialnim, saj župan Ljubljane Zoran Janković zagotavlja, da občina ne bo spremenila pred letom sprejetega zazidalnega načrta. Največji prihranek na javnem delu bo prinesla opuščena ozelenjena terasa s fontano na strehi. Potniška dvorana ne bo v prvi kletni etaži, kot je bilo načrtovano sprva, ampak v prvi etaži nad zdajšnjimi tiri. Po zadnji različici naj bi bile pod stopnišči načrtovane kolesarnice, na katere so v prvotnem načrtu pozabili. Avtobusna postaja s 36 peroni bo po novem na Vilharjevi, in ne več na Trgu OF. Natančna prometna ureditev okolice potniškega centra pa še ni znana.

Investicije tukaj: www.acestates.si

Vir: Finance, Nepremičnine, Jaka Elikan

No comments: