AC ESTATES Ltd.

Friday, 13 April 2012

Kupcem nepremičnin se je treba danes bolj posvetiti - NEPREMIČNINE

Prodajalci nepremičnin morajo delovati kot svetovalci.
Ker je zdaj kupcev nepremičnin - zlasti stanovanjskih - precej manj kot pred krizo, se je treba tem, ki so na trgu, posvetiti bolj kot prej. A številni prodajalci nepremičnin še vedno uporabljajo enak prodajne prijeme kot pred krizo.

Tako ugotavlja direktor nepremičninske agencije Metropola Zoran Madon. Kot pravi, posebni trženjski prijemi za prodajo nepremičnin v času, ko sta za neko nepremičnino v vrsti stala dva kupca ali več, niti niso bili potrebni. Danes je treba kupce aktivno iskati, saj je ponudba precej večja od povpraševanja. V trženje in prodajo nepremičnin - tako stanovanjskih kot poslovnih - pa vložiti precej več truda.

Temelj je prodajni pogovor

»S kupcem se je treba najprej izčrpno pogovoriti. V prodajnem pogovoru, ta za stanovanjsko nepremičnino ponavadi traja od 30 do 45 minut, poskušamo izvedeti čim več dejavnikov, ki so pomembni za kupca. Če dobro poznamo potrebe in želje kupca, pa tudi njegove finančne zmožnosti, je možnost, da bomo na trgu zanj našli primerno nepremičnino, veliko večja. Na podlagi informacij, ki smo jih pridobili v prodajnem pogovoru, lahko za kupca pripravimo ožji izbor nepremičnin, ki si jih nato ta ogleda. V nasprotnem primeru bi bila izguba časa in energije velika - tako na strani agencije kot kupca -, rezultata pa ne bi bilo. Zelo pomembno je, da v agenciji na prodajo oziroma nakup nepremičnine gledamo skozi oči kupca in da delujemo kot svetovalci,« poudarja Madon.

Dodana vrednost za kupca

Pomen dodane vrednosti za kupca pri prodaji nepremičnin poudarja tudi direktor agencije Stoja Trade Zoran Đukić. Kot pravi, se današnji prijemi pri prodaji zelo razlikujejo od tistih pred krizo. »Stvari smo obrnili na glavo,« je zatrdil.

Podrobnosti zaradi posnemovalcev sicer ni želel razkriti. Navedel je le eno dodano vrednost, ki jo ponujajo najemnikom in kupcem nepremičnin, gre večinoma za tuje diplomate. »Še pred njihovim prihodom v Slovenijo jim predstavimo naš portal ( www.dcs.si ), na katerem poleg ponudbe nepremičnin dobijo vse preostale informacije ter ponudnike storitev in izdelkov v Sloveniji. Pri tem pa mi iz njihovega povpraševanja po raznih storitvah na portalu spodbujamo nepremičninsko povpraševanje.«

Kako pri zelo dragih nepremičninah

Pri prodaji zelo dragih nepremičnin, takšnih, ki denimo stanejo milijon evrov in več, je kupca treba obravnavati kot zelo pomembno osebo, pravi Đukić. To obsega prilagojen prodajni proces, pristop in obravnavo strank, njihovo razumevanje, transport ... Madon je ob tem poudaril tudi ustrezno vizualno predstavitev nepremičnine oziroma katalog, ki je ponavadi v elektronski in fizični obliki.

Pri iskanju kupcev za tovrstne nepremičnine je najpomembnejše mreženje. Ponujanje zelo dragih nepremičnin na nepremičninskih portalih, kar se sicer pogosto dogaja, po Madonovem mnenju takšno nepremičnino razvrednoti.

Vir: Finance, priloga Zahtevni gradbeni projekti, Sabina Petrov

NEPREMIČNINE MARIBOR

No comments: